Consultes presencials

Protocol d’atenció a la ciutadania en les consultes presencials a l’Arxiu municipal:

Quan sigui absolutament imprescindible, els ciutadans podran sol·licitar cita prèvia per a la consulta presencial. L’arxiu comunicarà la data i les condicions de consulta. L’horari serà d’11 a 14 hores de dilluns a divendres.

Es prioritzaran les atencions telefòniques i telemàtiques que seran ateses per ordre de recepció. Si l’atenció genera còpies, digitals o en paper, es lliuraran un màxim de 25 unitats.

Els documents i materials de l’arxiu als que tinguin accés els usuaris de manera presencial quedaran en quarantena durant un període mínim de 10 dies abans de poder utilitzar-se de nou.

La consulta podrà ser únicament de fins a 10 documents o unitats d’instal·lació física per jornada de treball i no podrà ser de documents de materials especials.

Els ordinadors de l’arxiu, destinats per a l’ús públic no podran ser utilitzats pels usuaris. Aquests hauran de portar els seus propis equips informàtics i recursos personals (estris d’escriptura, etc.) a la sala de consulta.

A la sala de consulta només podrà ser-hi l’interessat al tràmit, admetent com a màxim un únic acompanyant si fos absolutament necessari. L’aforament màxim permès serà de 4 persones de forma concurrent.

L’ús de la mascareta és obligatori, així com mantenir la distància de seguretat de 2 metres amb altres persones.

La persona usuària tindrà a la seva disposició gel hidroalcohòlic i haurà de procedir al rentat de mans de forma prèvia.

Per posar-se en contacte amb l’Arxiu consulteu aquí.

(Aquestes condicions poden modificar-se seguint les
recomanacions dictades per la
Direcció General del Patrimoni Cultural 
de la Generalitat de Catalunya)