Carta de serveis

Una de les funcions fonamentals de l’Arxiu és la de permetre l’accés de les persones a la informació pública, sens perjudici de les restriccions legals o de conservació que hi pugui haver, per tal que puguin exercir els seus drets i obligacions.

L’Arxiu Municipal de Salt t’ofereix:

  • Accés  a la informació pública i fons documentals
  • Reproducció de documents i/o informació
  • Suport administratiu i tècnic a la gestió administrativa municipal
  • Assessorament i suport a les iniciatives d’investigació i de recerca
  • Assessorament en l’organització i conservació de documents i informació
  • Preservació i conservació de documents en qualsevol format i suport
  • Custòdia temporal de documentació original
  • Préstec de documents per a exposicions o difusió cultural
  • Activitats de difusió
  • Accés a la bibliografia, col·lecció local i biblioteca auxiliar
  • Visites concertades a les instal·lacions per a escolars i grups especialitzats
  • Pràctiques d’estudis

Tens documents per donar a l’Arxiu? Informa’t aquí com fer-ho.

Vols col·laborar amb nosaltres? Informa’t aquí com fer-ho.